Ayah sembuh dari GASTRIK yang teruk!!

 
 
morning uolss...rini pagi2 lg sukenya fie..haaa nk tahu knp x? ye la kan..pagi2 dpt pangilan dri kmpg..wooo~ dengar suara yg ayah riang ria bgtahu bahawa ayah dh boleh bangun, dah rasa bertenaga dan no more muntah mutah, beralun perut dan sakit ulu hati...yeayy!!!

syukur sangat2...selepas bagi ayah makan #setgastrikshaklee nie alhamdulilla semakin hari semakin sihat..ayah siap cakap leh tak belikan lagi dik...ayah suka la makan sume tue..ayah rsa sihat bertenaga...weehaaa!!
suke suke suke.... itulah yg fie tunggu-tunggu selama nie...harap ayah stay sihat sejahtera supaya die dapat tengok anaknya nie berjaya dan fie berdoa agar Tuhan beri fie kesempatan tuk berbakti kepda kedua-dua ayah dan ma fie....sayang ma dan ayah ketat ketat... <3 <3 <3

syukur sangat sebab dipertemukan dengan shaklee...dri fie yg ade msalah kesihatan beransur sihat n sembh dan sekarang 1 family dh terjebak suke..hehe....xpe yg penting semua sihat dengan semulajadi tnpa kesan kesan negative....pade sape2 yg ade msalah gastrik cubala set nie mmg anda xkan menyesal..percayalah....

nak tahu ape dalam set gastrik tu??haaa... nie haa syg syg... tgk bawah ....

ok 1st fie nk share sikit gejala gejala gastrik nie...anda akn mengalami symtom symtom seperti dibawah taw..bila anda dah alami gejala dibwah cepat2la berubat or ambil suplement sebelum menjadi semakin teruk..

Gejala Gastrik
-----------------
Sakit pada bahagian atas abdomen. Ia boleh reda atau semakin sakit apabila makan.
Perut menjadi sensitif terhadap makanan berasid (masam), pedas dan minuman beralkohol.
Mual.
Muntah.
Hilang selera dan terasa sebu.
Perut bahagian atas terasa ‘penuh’ dan senak selepas makan sedikit.
Hilang berat badan.
Pedih ulu hati.

Atasi gastrik dengan Shaklee
-----------------------------------
Ostematrix
vitamin yang mengandungi kalsium dengan magnesium dan vitamin D
membantu meneutralkan asid yang telah memasuki esofagus dan menyebabkan pedih ulu hati.
kekurangan kalsium dalam tubuh juga menyebabkan penyakit gastrik. Sesiapa yang memang gemar minum susu adalah jarang untuk mendapat gastrik.

B Complex
bertindak sebagai penenang kepada pesakit gastrik selain membantu mengatasi sakit gastrik anda.
melengkapkan keperluan harian tubuh anda yang sangat diperlukan oleh tubuh dan sistem saraf kita.
berlainan sifat dengan pain killer yang hanya bersifat menghilangkan kesakitan yang sementara. Jadi tak perlulah makan pain killer lagi.

Energizing Soy Protein (ESP)
Sumber protein unggul daripada kacang soya dalam ESP merupakan sejenis tumbuhan yang tinggi sifat alkalinya yang dapat meneutralkan keasidan di dalam perut.
nutrien protein yang terkandung di dalam ESP sangat membantu membina sel-sel badan yang baru bagi menggantikan sel-sel lama yang telah rosak akibat dihakis oleh asid hidroklorik berikutan proses pecernaan makanan.
 
 
 
 
nak tengok testimoni lain?? ok meh tgk bawah nie...hehehe... 
 
 
























 

 
 
ramai yang sudah berjaya..anda bila lagi??
 

pm/wssp fie di
 

018 7944479

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Join Us Now!