Kenapa pilih shaklee


Bila fie start dengan bisness shaklee, ramai yang datang bertanya, kenapa pilih shaklee? Kenapa fie selalu bercerita tentang shaklee? kan ada banyak lagi vitamin dan syarikat MLM yang lain dalam dunia ni?

Jawapan fie:

FIE YAKIN DENGAN SHAKLEE SEBAB ADA NOBEL YANG MENCERITAKAN KISAH INI.. SHAKLEE JUGA MLM YANG MEMATUHI SYARAT.( means if u do ur work u get it..bukannya duk saja cari orang mintak duit baru dapat komision )




Dalam shaklee ni satu je point kita perlu berkerjasama dengan partner kita how to help people when they needs us... siapa yg berusaha dia yang dapat...then, untuk join shaklee tak perlu bayar mahal-mahal macam MLM yang lain..MLM yang lain memerlukan kita untuk melabur duit yang agak banyak..If kita tak capai target duit kita akan burn.Tapi di shaklee tak macam tu..



Shaklee ni like macam kita berkerja dengan mana2 syarikat... Cuma bezanya kalau dengan company lain kita perlu keluar pg balik malam pergi kerja dan dapat income fix setiap bulan, tapi dengan shaklee kita boleh berbisnes dari rumah,santai bersama family..dan paling best income dia INFINITY.~. untuk jadi ahli shaklee dan mulakan bisnes hanya perlukan RM75/RM85 yuran keahlian SEUMUR HIDUP! Dengan jd ahli shaklee beruntung sebab boleh makan supplement dengan harga yang murah.







fie juga tertarik dengan shaklee sebab ade seorang nobel iaitu Dr forest shaklee, menghidap cancer. 
dia mencari natural yang boleh mengubati dia sendiri.


campur campur bahan nautral, dan dia makan.

sehinggalah dia bebas cancer.



panjang lagi kisah dia. jika ada yang pernah baca buku history shaklee ( ada buku dia, in english)













No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Join Us Now!