Inpiring Story! Syokknya Shaklee~

hai!syioknya bisness shaklee! hope one day i will achieve like them! best woo get a trip to Orlando free of charge! just bawa diri je kesana..semua SAKLEE yang tgg..pheww! bukan semua company macam ni taw....In shaklee only kami dapat rasa....

our Master TEE and his wife Master everlyn go to orlando yesterday! they are my idola!
im sure one day i will be like them.. Insyallah... yang pasti don't give up!

pagi tadi our master share one story about "mat salleh " mengidapi kaser tahap 3! dengan asbab shaklee she can deliver her baby safe and she can continue her life like before...yeayy!
SYUKUR!!
jom kita baca serba sedikit..


Inpiring Story

12 tahun dulu, Brooke Thomas (gadis warna biru) didapati kanser melanoma tahap 3 dan pada masa yang sama, dia sedang mengandung. Bayinya tidak akan survive jika dia menjalani chemotherapy. Pada saat ini, Brooke diberi cabaran yang amat sukar dalam kehidupannya.

Dengan penyakit kronik ini barulah Brooke menyedari bahawa beliau telah mendedah diri kepada toxic setiap hari. Brooke mengambil keputusan supaya switch semua produk household dan suplemen kepada jenama yang bebas dari bahan kimia yg merbahayakan. By chance, kawanya syorkan Shaklee kepada beliau, dan hari ini, dua2 anak perempuannya sihat2 belaka, dan beliau juga bebas dari kanser! 

Today, Brooke is also a successful Shaklee Master Coordinator in us. She said "I believe surrounding yourself with others who share the same passion ans purpose is a critical element for success".

Kongsikan produk yang begitu selamat dan berkesan kepada org yg kita jumpa setiap hari. Bukan sebab kita nak keuntungan, tetapi yg penting dapat membantu orang lain memang memerlukan! Cuba bayangkan apa yang akan belaku pada Brooke jika kawannya tidak mensyorkan shaklee kepada beliau? Saya pasti kehidupannya tidak mungkin akan bahagia seperti skrg!

Apa pengajaran kita boleh dapat melalui cerita Brooke?

* Kesihatan starts with YOU
* Kerjayaan starts with YOU






#‎Motivation‬


===========
CARA ORDER:
===========

SMS/WhatsApp
ke 018 7944479 [fie]
Atau ADD FB Admin:
===================================
✄✄✄✄✄✄✄✄✄✄✄✄✄✄✄✄✄✄✄✄✄✄✄

Dapatkan segera!
10 pelanggan pertama akan mendapat harga potongan istimewa!!

✔ Dijamin HALAL
✔ Mendapat Kelulusan KKM
✔ Tiada Kesan Sampingan
✔ Terbukti Berkesan
Terima kasih kerana memilih Shaklee :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Join Us Now!