Penawar Penyakit Darah tiggi..

 
Penyakit kardiovaskular kekal pembunuh no 1 di malaysia melalui penyakit darah tinggi. Statistic kementerian kesihatan malaysia bagi tahun 2010 menyatakan 1 dari 6 kematian adalah disebabkan oleh strok atau sakit jantung. Menakutkan? Berita baiknya adalah penyakit jantung boleh dihindari.

Pemilihan lifestyle banyak mempengaruhi samada anda akan dapat sakit jantung. Justeru mengawal setiap faktor risiko boleh membantu merendahkan risiko anda. Contohnya berhenti merokok, gaya hidup aktif dan mendapat diet yang seimbang.

Selain faktor gaya hidup, pemilihan nutrisi yang baik membantu mengurangkan risiko penyakit jantung. Coenzym q10 atau coq10 merupakan salah satu nutrien penting dalam mengurangkan ridiko penyakit jantung. 
 
Coq10 mengandungi campuran bahan semulajadi 28mg coq10 dengan tambahan vitamin e dan ektrak teh hijau. setiap kapsul diformulasi dengan minyak kacang soya untuk mengoptimakan kadar penyerapan. Tiada mengandungi bahan, pemanis, pewarna atau perasa tiruan.

Coq10 terdapat di muscle pada jantung yg  mana membantu meningkatkan tenaga di jantung  apabila jantung memiliki lebih tenaga, ia semakin lancar.
 
Shanklee Natural and Organic supplement Online
ID : 890405
Wspp/Wechat/SmS : 018 7944479 [fie]
Call : 019 4427459 [ fie]
Email : norhafira_90@yahoo.com
FB : fiebeutyskincare
https://www.facebook.com/fiera.vitac?ref=tn_tnmn

 "Sharing is Caring"  '',

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Join Us Now!