Testimoni ASTHMA LELAH HILANG dengan Omega Guard Shaklee !

Assalamualaikum...
hari nie fie nk share sikit tentang OMEGA GURD SHAKLEE dapat membantu hilangkn anak-anak kita dari asthma /lelah...haaa...pade sape2 yg xknl omega gurd, nie haaa omega gurd... (lihat pic dibawah).. hee~


banyak khasiat-khasiat omega gurd nie uollss...uolss leh baca kat sni manfaat-manfaat die... =)
haa...nie plak testi2 dari custmer yg sudah mencuba omega gurd..jom baca ..

Testimoni 1



Testimoni 2


 Testimoni 3


Testimoni 4



Testimoni 5

Testimoni 6



Luahan soarang ibu"Saya mempunyai seorang anak lelaki berusia 4 tahun.Ketika anak saya genap 2 tahun saya mula memberi dia minyak ikan kod yang asli sebagai makan tambahan yakni suplemen.Adakah ia bagus dan digalakkan kerana saya pernah terbaca artikel yang menyatakan bahawa kita tidak digalakkan mengambil minyak ikan kerana ianya dihasilkan oleh hati yang merupakan orgn perkumuhan.Setelah terbaca artikel tersebut, saya mula rasa WASWAS dan berhnti memberi anak minyak ikan.Apakah artikel dan tindakan saya betul? "

Sebenarnya dalam minyak ikan kod terkandung vitamin A D dan Omega 3 termasuk EPA dan DHA.Tetapi kandungan vitamin A yang tinggi dalam minyak ikan kod mungkin toksik terhadap kanak - kanak.Kanak - kanak pada peringkat ini memerlukan nutrien bagi perkembangan otak. dan mata yang optimum, tetapi kandungan DHA dalam minyak ikan kod tidak mencukupi.Otak dan sel saraf mengandungi Asid lemak Tak Tepu Berantai Panjang.LCPs)yang sangat tinggi manakala DHA dan AA merupakan LCPs yang utama.DHA ialah komponen utama tisu otak dan retina mata.IA amat penting khususnya pada 2 tahun pertama dan peringkat awal kanak kanak apabila otak dan mata mengalami perkembangan yang pesat.AA dan GLA dari Omega 6 tidak kurang pentingnya.AA hadir dalam membran sel tubuh yang diperlukan untuk penghantaran mesej disepanjang saraf dan fungsi ingatan yang normal.AA juga juga penting dalam perkembangan penglihatan keupayaan belajar dan koordinasi DHA AA dan GLA diperlukan untuk perkembangan otak dan dengan sebab inilah formulasi gabungan omega 3 dan omega 6 penting semasa tumbesaran.

 Yang paling penting nak info semua ibu ibu ..Omega Guard shakle terbukti semulajadi dan bukan dari hati ikan kod(organ perkumuhan)

Kenapa Shaklee OmegaGuard? kerana Shaklee OmegaGuard diekstrak dari ikan laut air sejuk di perairan negara Jepun. Ia bukan dari hati minyak ikan. OmegaGuard adalah 3x lebih tumpat dari ketumpatan hati minyak ikan.

OmegaGuard dihasilkan melalui satu proses penyulingan proprietari 3 molekul yang memekatkan asid lemak omega-3 yang bermanafaat dan semulajadi sementara menyingkirkan bahan-bahan berbahaya seperti merkuri dan plumbum dan bahan kimia industri yang sangat toksik yang terdapat dalam kebanyakan jenis lain.

Kenapa Shaklee OmegaGuard? kerana kandungan EPA dan DHA dalam Shaklee OmegaGuard adalah lebih tinggi.Anda boleh tengok perbezaan Shaklee OmegaGuard dengan brand lain.
Perbezaan ini di buat supaya kita tahu memilih yang mana yang terbaik untuk anak2 kita dan diri kita sendiri.




info dari en wikikiki:penting ni....baca jangan tak baca...


Omega-3 Perbaiki Fungsi Paru-paru

Pemberian makanan yang kaya akan omega-3 pada penderita penyakit gangguan paru-paru kronik (Chronic obstructive Pulmonary Diseases/COPD) dapat memperbaiki fungsi paru-paru penderita penyakit tersebut. Hal ini ditunjukkan dengan adanya penurunan serum, tingkat produksi lendir serta perbaikan gejala pada penderita COPD.

Penderita COPD sebagian besar adalah perokok dan COPD merupakan penyebab kematian nomor lima di dunia. COPD ditandai dengan radang kronik pada saluran pernapasan kecil di paru-paru dan menyebabkan produksi lendir yang berlebihan, pembentukan fibrosis terlalu banyak dan terjadinya degradasi protein (proteolysis).

Hasil penelitian yang membuktikan hal diatas dilakukan terhadap orang Jepang selama dua tahun dan telah dipublikasikan pada Jurnal Chest. Pasien secara random dibagi menjadi dua group. Group pertama diberi makanan yang kaya omega-3 dan PUFA, sedangkan group lainnya (group kontrol) hanya diberikan makanan normal tanpa pemberian makanan mengandung omega-3. Makanan yang diberikan terdiri dari campuran omega-3 dan omega-6, termasuk asam lanoleic acid (LA), alpha linolenic acid (ALA), docosahexaenioc acid (DHA) dan eicosopentaeoic acid (EPA).

Hasil penelitian tersebut diukur berdasarkan tingkat peradangan, kapasitas latihan dan tingkat pernapasan pendek. Setelah 15 bulan tingkat leukotriene yang menyebabkan radang menurun secara nyata pada pasien yang menerima diet kaya omega-3, pernapasan pendek juga menurun serta memperbaiki toleransi latihan. Sedangkan group kontrol yang tidak mendapat perlakuan omega-3 tidak menunjukkan per-
baikan. Para ilmuwan meyakini bahwa omega-3 PUFA mampu merangsang sel dan aktivitas gen serta memperbaiki peradangan sel lainnya.
Sebotol 90 biji
Retail Price: RM 136
** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Hubungi fie untuk tempahan dan maklumat lanjut.


Shanklee Natural and Organic supplement Online
ID : 890405
Wspp/Wechat/SmS : 018 7944479 [fie]
Call : 019 4427459 [ fie]
Email : norhafira_90@yahoo.com
FB : fiebeutyskincare
https://www.facebook.com/fiera.vitac?ref=tn_tnmn
 "Sharing is Caring"

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Join Us Now!