Vitamin jantung~

Q10 Shaklee Vitamin Jantung Pilihan Anda!


Ya, itulah statistic yang  di gempar gempurkan dari conference yang berlangsung di Sunway Hotel. Sangat mengejutkan tapi itulah statistic tentang sakit jantung iaitu pembunuh no 1 di negara kita berdasarkan kenyataan Pertubuhan Kebangsaan Jantung Malaysia. Tapi berita baiknya adalah 80% daripada punca penyakit jantung boleh dicegah!?

Bagaimana nak mencegah sakit jantung? Antaranya adalah mengamalkan gaya hidup sihat seperti bersenam, mengambil suplement berkualiti, tidak merokok dan memastikan berat badan ideal.

Fie nak kongsikan sejenis vitamin yang mampu membantu untuk mencegah penyakit jantung. Ia dipanggil CoQHeatlh Plus. Ia mengandungi kesemua proprietari semulajadi dengan vitamin E dan ekstrak Teh Hijau untuk membantu:-
  • Menyokong penghasilan tenaga bagi jantung
  • Menggalak dan melindungi arteri sihat
  • Meningkatkan peredaran darah
  • Menambah dan mengekalkan paras C0Q10 dalam darah. (C0Q10 : zat makanan larut lemak yang hadir semulajadi dalam setiap sel tubuh terutama dalam organ seperti jantung,hati, buah pinggang dan pankreas).
Kita memerlukan sekurang2nya 28mg CoQ10 iaitu sama seperti makan 1.7kg ayam atau 28 cawan brokoli. Kalau nak makan banyak ni sure muntah kan? Tak apa, vitamin jantung ni mengandungi 28mg dalam setiap kapsul. Lebih mudah bukan jika telan sebiji kapsul?
Mengapa pilih keluaran Shaklee:-
  1. Semulajadi dan bebas DADAH :- Shaklee sentiasa mengeluarkan produk berasaskan semulajadi dan melalui beratus2 ujian dimakmal.
  2. Shaklee tidak melaburkan wang banyak kepada iklan kerana lebih mementingkan ujian keberkesanan produk. Sebab itu anda tak nampak iklan produk Shaklee di ahkbar. Result adalah lebih penting.
  3. Kombinasi CoQ10 dan vitamin E dapat mengukuhkan keupayaan antioksidan yang terdapat dalam vitamin E. Ini sangat saintifik sikit.
  4. Produk ini adalah bebas Gluten.
Cara Pengambilan cuma sebijik kapsul sehari. Sebotol ada 30 biji jadi boleh tahan sebulan.


 Jadi, berapa banyak wang anda hendak laburkan utk kesihatan jantung anda? Atau mungkin ini merupakan hadiah paling baik kepada ibubapa atau pun Atuk dan Nenek anda? Kesihatan tidak ada nilainya. Jangan tunggu sampai anda disahkan  menghidap sakit jantung baru anda nak cari penawarnya ye..Sayangi jantung anda dan laburkan sedikit wang hari ini demi hayat anda yang lebih baik esok!

 



Shanklee Natural and Organic supplement Online
ID : 890405
Wspp/Wechat/SmS : 018 7944479 [fie]
Call : 019 4427459 [ fie]
Email : norhafira_90@yahoo.com
FB : fiebeutyskincare
https://www.facebook.com/fiera.vitac?ref=tn_tnmn
 "Sharing is Caring"  '',

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Join Us Now!