Apa Beza ESP dan Cinch?


======================

PROTIN, ESP, dan CINCH

1) LEUCINE untuk penyusuan ibu-ibu menyusukan anak perlukan sembilan sumber acid amino utama yang tidak dihasilkan oleh tubuh kita iaitu histidine, isoleucine, leucine, lysine, methionine, phenylalanine, threonine, tryptophan dan valine.

2) Berkenaan protin supplement- Article From University Of Michigan Medical School - kalau nak ambil protein supplement, kena pastikan ia mengandungi kesemua 9 nutrient penting amino acid dan kesemua 9 komponen ni tidak dihasilkan oleh tubuh. Dan kesemua sembilan ni memang ada listed kat ESP, termasuklah LEUCINE.

3) 3 asid amino penting untuk protin susu dari website lain - (google book): protein susu dihasilkan oleh asid amino di dalam darah. 3 yg paling penting ialah - leucine, valine & threonine. 

4) Kajian terhadap pengambilan LEUCINE daripada sciencedirect (abstract shj) : kajian menunjukkan tikus yang diberikan diet yang tinggi dengan leucine mengalami penurunan berat badan, penghasilan susu badan yang lebih tinggi dan pertambahan berat badan yang ketara kat ank2 tikus tu.... 

5) Bagaimana LEUCINE membantu mengurangkan berat badan ?
Level Leucine dalam Cinch rangsang sintesis protein otot untuk kekalkan otot masa kita kurangkan berat daripada lemak . LEUCINE ni kalau diambil berasingan (mmg ada suplement leucine shj) ia digunakan untuk atlit bina badan.

6) Kandungan LEUCINE dalam CINCH
Sesetengah mengatakan Leucine dalam Cinch lebih tinggi daripada ESP. Walaubagaimanapun, kandungan leucine dalam CINCH sebenarnya dirahsiakan oleh SHAKLEE. Ini salah satu sebab untuk menunjukkan CINCH ialah satu produk yang sangat istimewa berbanding produk lain.
 
 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Join Us Now!