Sakit lutut timbul selepas makan AJHT ??


Hari ni ada member tanya pasal customer amalkan AJHT & Ostematrix, tp selepas amalkan both of this ,lutut mereka lagi sakit...Okay, mai fie terangkan sikit.

AJHT akan baiki tisu2 lutut yg sudah rosak, jd utk sesetengah pengguna, lepas amalkan AJHT akan ada tindak balas pada lutut, jd akan rasa tidak selesa.

Cara penyelesaian
1) Set sendi Shaklee ada AJHT + Ostematric + Omega, kami cadang amalkan full set, terumata Omega sebab ia dpt mengurangkan kesakitan pada lutu(anti-radang).

2) Kurangkan dose, Contoh AJHT 2biji sehari => 1 biji sehari. Kalau masih xselesa pada lutut, kurang lagi jadi 2 hari makan 1 biji.

Dengan 2 cara di atas, 99% cust akan dapat kepuasan. Mula2 AJHT masuk pasaran malaysia, kmi rajin tiap2 hari promote bg cust. Ada 1 cust mengalami kesakitan lutut, jd dia beli dan cuba AJHT Shaklee. Lepas 3 hari, dia datang complaint, lepas makan LAGI sakit sampai malas nk jalan...puas kmi pujuk dia kurangkan dose dan terus amalkan. Lepas sebulan, dia datang beli botol kedua TANPA apa2 complaint. Sampai hari ni, customer tu masih amalkan AJHT, kadang kala recommend utk kawan dia pula..hehe

* Sama juga dengan alfalfa utk pesakit gout. Mula2 akan mengalami ketidakselesaan sendi2. Cara penyelesaian sama seperti kes AHJT.


TESTIMONI PENGGUNA 

 


















soalan lazim pengguna tanya.. lets read!!



Shanklee Natural and Organic supplement Online
ID : 890405
Wspp/Wechat/SmS : 018 7944479 [fie]
Call : 019 4427459 [ fie]
Email : norhafira_90@yahoo.com
FB : fiebeutyskincare
https://www.facebook.com/fiera.vitac?ref=tn_tnmn

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Join Us Now!