Cara Makan Set Bersalin Shaklee | Berpantang Dengan Produk Terbaik


Cara Makan Set Bersalin Shaklee | Berpantang Dengan Produk Terbaik

Masa berpantang memang mencabar, jadi pilihan anda menggunakan set bersalin akan menentukan samada badan anda cergas dan sihat atau lesu dan kepenatan.


Bukan senang nak berjaga malam, dalam keadaan badan yang sakit dan menyusukan anak. Baby pula tak nak dengan bapanya kan. Anda boleh elakkan pengalaman menyeksakan ini.


 Kenapa Pilih Set Shaklee? Semua produknya senang dimakan dan kesannya serta merta. Ini bukan ubat, semuanya vitamin dari sumber semulajadi. Bukan jamu. Lepas bersalin terus boleh makan.

Betul, kalau ambil jamu susu badan anda akan panas. Anak akan cirit birit dan senang kena demam kuning. Set shaklee tak macam tu. Sebab tu kawan kawan lain sangat suka dengan produk ni.

 
 
Untuk pengetahuan semua ,set kehamilan shaklee ni sama dengan set bersalinnya. Boleh bayangkan tak? Badan sangat cergas, rasa macam tak mengandung je. Syukur rezeki kesihatan Allah beri dengan amalan set hamil ni.

Makan dari awal mengandung sampai bersalin. Lepas tu pantang pun makan produk sama. Tak perlu tukar pun. Habis pantang, boleh ambil terus jadi set keluarga sihat. Produk yang sama ni. Nak banyakkan susu pun makan produk sama.

Multipurpose tu. Cara makan set bersalin pun tak banyak beza dengan waktu biasa. Praktikal, mudah dan simple. Telan pil je, tak perlu reneh akar kayu dan minum pati haruan yang hamis tu. Uihh.. naik kembang tekak bile teringat.




Cara Makan Set Berpantang ini dari A ke Z
 
1.Pagi
  • Bangun tidur, Masa perut kosong makan Zinc Complex 2bji untuk penyerapan maksimum. Elakkan makan bersama makanan dan minuman bersusu.  
 
  • Kemudian sebelum sarapan minum ESP 2 sudu besar dicampurkan bersama minuman kegemaran anda. Jangan gunakan air panas, bergas/berkarbonat dan berkafein (seperti kopi dan teh). Memang kenyang dan makan sarapan selepas tu.
 
  • Habis sarapan tunggu makanan hadam dalam 1jam, ambil vitamin b complex 1 biji. Jika badan anda berasa sangat letih baru ambil 2 biji b complex. Untuk mendapatkan kesan yang lebih cepat, patahkan pil b complex dan makan. 
 
  • Jangan lupa minum air 3 liter sehari ya.
 
SET KURUS SHAKLEE YANG MELETUP TU ADA DALAM SET BERSALIN


Wahh.. ini sudah bagus. Set Kurus Shaklee Premium ada dalam ni secara tak sengaja. Alfafa, lecithin dan ESP

Sebenarnya tujuan ketiga tiga produk ni untuk kegunaan bersalin, tapi kalau dah ada sekali dalam tu, mudah la kawan kawan kembli gojes dan selim melim macam anak dara dulu.


Baju zaman bujang pun dah boleh keluar semula dari almari. Suami pasti suka. Tak payah keluar belanja pergi slimwel (dunia kurus)

2. Tengahari (Lunch)
  • Tengahari selepas makan lunch, makan vitamin c ikut sukatan atas botol. 1biji (untuk sustained released vita c. Sekiranya anda nak tambahkan susu badan, selepas 2 minggu bersalin baru makan Alfafa complex. 
 
  • Vitalea 1 biji juga (Perhatian: Vitalea jangan diambil bersama produk tenusu)
 
  • Kenapa? Sebab Alfafa ni ada unsur herba seperti jamu. Jadi elakkan makan selepas bersalin ya. Ingat tunggu 2 minggu.
 
  • Alfafa makan 3~6biji sehari ya.
 
3. Malam (Dinner)
  • Ambil Ostematrix 4 biji untuk keperluan harian kalsium. Pengeluaran susu badan akan ambil kalsium dari tulang dan gigi. Mommies kena makan ostematrix ni tau. Kalau tak gigi akan rosak dan tulang akan sakit. 
 
  • Boleh kena osteoprosis (sakit tulang reput). Ostematrix ni sangat bagus untuk atasi masalah sembelit. Memang best sangat. Dari masa hamil ke berpantang memang patut makan ya. Senang je ke tandas.
 
  • Kenapa kita sembelit masa hamil dan selepas bersalin ya? Hormon progesteron akan buatkan usus kita berooperasi lebih cekap. Air dan zat semua diserap dalam usus untuk bekalan ibu dan anak dan penghasilan susu badan.
 
  • Bila cekap sangat pun payah juga. Jadi sembelit sebab air habis diserap. Macam batu. Hihi.
 
SET BERSALIN SHAKLEE PREMIUM MEMBANTU IBU BERPANTANG KEMBALI CERGAS.

Ikut je cara makan ni, insyaallah badan anda akan cergas bertenaga. Luka jahitan semasa bersalin pun cepat sembuh luar dalam keran zink diserap dengan maksimum.

Kami prefer Set Bersalin Shaklee sebab tak perlu pakai pilis dan param masa berpantang. Ada set lain yang pakai param n pilis ni. Takdelah habis kotor bantal dan tilam. Malas nak basuh. Heheh.


Ada kawan kawan beli set mahal mahal tapi last2 tak pakai pilis tu. Membazir kann..
 
Berapa Harga Set Berpantang ni? 
 


Harga Set Bersalin Basic (Vitalea+ B Complex+Vita C+ Zinc+Pos) RM269

Harga Runcit Set Bersalin / Berpantang  Shaklee untuk full set mengandungi semua diatas adalah RM469

Dannn.. ada cara nak dapat DISKAUN. Banyak tu.. 
 
HANYA DENGAN SMS/WSSP/CALL 
018 7944479 [FIE]
UNTUK DAPATKN DISKAUN SEHINGGA 20%!! 

email: norhafira_90@yahoo.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Join Us Now!