Meal Shakes

Meal Shakes


Shaklee Meal Shakes  adalah  Multivitamin & multimineral, yang dilengkapi dengan sedikit protein & fiber. Sesuai bagi anda yang berasa sukar untuk menelan pelbagai jenis vitamin/ suplemen. Fiber membantu sistem penghadaman berfungsi dengan baik, serta membuatkan anda berasa kurang lapar lebih lama. Hanya bancuhkan dengan segelas susu rendah lemak, dan anda boleh kongsikan khasiatnya seisi keluarga!
 
Ia bukan sahaja sesuai untuk anak-anak, malah untuk orang dewasa juga terutama untuk mereka yang sukar telan ubat. Sangat sedap dicampur dengan susu segar mahupun apa-apa minuman lain. Hidangan yang lazat, berkhasiat serta mudah disediakan yang pasti digemari oleh seisi keluarga:

• Sarapan segera yang berkhasiat
• Lazat, sarapan segera yang mampu dibeli

• Hidangan segera untuk para atlet

• Kudapan menarik pada bila-bila masa

• Hidangan yang ideal, rendah kolestrol, lemak dan sodium





Meal Shakes terutamanya amat sesuai bagi anak yang*:

- tiada/ kurang selera makan.

- memilih makan - tidak mendapat nutrien sepenuhnya dari diet harian.

- selalu demam/ kurang sihat, terutama yang duduk di nursery.

- mempunyai athma & bronchitis.

- mempunyai eczema (protein bantu bina semula sel yang lebih sihat).


Pendek kata, sumber multivitamin yang lengkap beserta protein dan serat di dalam bentuk serbuk! Mudah dibancuh, baunya sangat wangi (Vanilla French), dan rasanya sangat lazat!




Bagaimana Meal Shakes membantu dalam masalah sembelit?

Meal Shakes mengandungi fiber. Jadi ia dapat membantu dalam pelawasan. Walau bagaimanapun, ia perlu disertai dengan pengambilan air masak yang banyak. Jadi, pastikan anak anda ambil air masak yang banyak ya. Ini salah satu text testimoni dri sorang ibu...

 "Kesilapan saya adalah, saya berikan meal shakes tetapi terlupa nak monitor pengambilan air masak. Bila check di taska, dia memang kurang minum air masak. sama ada minum susu atau minuman manis. Jadi, Muadz cuma minum air masak di waktu malam sebab di rumah tiada air manis.Oleh itu, selain minum air masak di malam hari, saya pastikan dia makan buah selepas sahaja pulang dari Taska. Alhamdulillah, kini Muadz dah tak sembelit lagi. Seisi keluarga pun boleh minum. Sekiranya sembelit yang sangat teruk dan berterusan pastikan bawa anak berjumpa doktor ya. Walau bagaimanapun, saya tak galakkan anda ambil ubat sembelit yang minum (lactulose) atau ubat masuk ke dubur (enema) ni. Lepas muadz minum ubat memang dia akan membuang tapi mungkin ia menyebabkan perut memulas-mulas. Dalam sehari 2-3 kali muadz membuang lepas minum ubat dan setiap kali pun akan menangis walaupun najis lembut sambil pegang perut. Bila tanya, Muadz sakit perut, sambil nangis dia jawab ‘perutt..Ubat enema pula, lama kelamaan akan menyebabkan anak-anak takut nak meneran sebab lepas makan ubat tu najis mudah keluar. Jadi kalau najis keras sikit dah tak mahu teran. Jadi, sebaiknya cubalah cara semula jadi ya."


Selamat mencuba!! =))



















Shanklee Natural and Organic supplement Online
ID : 890405
Wspp/Wechat/SmS : 018 7944479 [fie]
Call : 019 4427459 [ fie]
Email : norhafira_90@yahoo.com
FB : fiebeutyskincare
https://www.facebook.com/fiera.vitac?ref=tn_tnmn


 "Sharing is Caring"  '',




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Join Us Now!