Ubat Sakit Sendi- ADVANCED JOINT HEALTH TABLET (AJHT) SHAKLEE



Assalamualaikum dan selamat petang.... =)
ok..hari nie fie nk share sikit dengan kwn-kwn di blog fie yg xseberapa ni tentang produk yg hot , meletops untuk hilangkan sakit-sakit sendi dari shaklee....haaa... sendi?joint? ok ape tu?jom kita baca...


Apa dia joint/sendi ni? 

Sendi-sendi membentuk hubungan antara tulang temulang yang memberi sokongan dan membantu kita bergerak. Ia terdiri dari tulang rawan (yang lembut tu), ligamen, tendon, dan cecair sinovia (sebagai pelincir) yang beri keselesaan dan bantu menyerap hentakan dari impak fizikal.

Bila umur semakin meningkat, tulang rawan menyusut secara semulajadi. Tekanan fizikal yang berterusan boleh mempercepatkan kerosakan tulang rawan dengan mencetuskan pembebasan bahan kimia yang menyerang tulang rawan. Ini yang sebabkan joint discomfort.

Pasti setiap orang pernah rasa joint discomfort kan? Kalau parents kita yang tua memang lagilah biasa.. macam kita sendiri, duduk lama-lama mengadap computer pasti sakit menangkap tulang belakang, tengkuk, lutut dll. Jadi, joint tablet ni boleh melegakan dan membantu..dan mengikut clinical test yang di buat, kesannya dah boleh dilihat / dirasai seawal 5 hari selepas penggunaan

Bagaimana ia bertindak?

Joint Health Tablet ni membantu kita dalam 3 cara:
1. Menyokong keselesaan sendi: Ekstrak Boswellia menghalang pembentukan bahan kimia yang menyerang tulang rawan.
2. Bertindak sebagai 'kusyen': Ekstrak jagung membantu mengekalkan tulang rawan
3. Memelihara tisu penyambung yang sihat: Zinc, copper, manganese and vitamin C merupakan nutrien penting dalam kesihatan sendi dengan membekalkan sokongan nutrien untuk kolagen dan komponen tisu penyambung lain yang memberikan kekuatan dan struktur terhdap sendi.
Melalui 3 cara inilah joint health tablet dpt bantu melegakan sakit2 sendi..Shaklee Advanced Joint Health Tablet ni sangat2 bagus sbb ianya dihasilkan dari ramuan aktif iaitu Boswellia yang bertindak dgn pantas bagi menyokong makanan kesihatan yang diperlukan oleh sendi.


 
Siapa memerlukan AJHT?

Sesiapa sahaja tidak kira lelaki atau perempuan dewasa yang ingin mengekalkan kesihatan sendi, yang aktif dan lasak. Lazimnya ibu bapa kita yang dah mengalami penyusutan tulang rawan, orang2 muda yang lasak, atau ibu2 yang Supermom :). Kalau perasan, ibu2 yang dh ade anak ni, mmg sakit sendi lah tulang lah..maklum le semua dh longgar..dengan nk mengejar anak2 lagi, buat kerja rumah lagi, kerja opis lagi huhu mmg lah sakit, lenguh
10 Kebaikan AJHT 
  • 1. Menyokong ketidakselesaan sendi
  • 2. Membantu kekalkan tulang rawan
  • 3. Memelihara tisu penyambung yang sihat
  • 4. Melancarkan pergerakan harian
  • 5. Menghalang pembentukan bahan kimia yang merosakkan tulang rawan
  • 6. Anti radang semulajadi 
  • 7. Dibuat dari sumber tumbuh-tumbuhan semata-mata, asli dan semulajadi
  • 8. Memberi kekuatan kepada struktur sendi
  • 9. Bertindak seperti kusyen untuk melindungi tulang rawan , juga membekalkan glukosamina (penting untuk binaan tulang rawan dan lendir untuk licinkan sendi dalam tendon dan ligamen)
  • 10. SANGAT-SANGAT BERKESAN ..KESAN POSITIF SELEPAS 5 HARI PENGAMBILAN 

PERBEZAAN AJHT SHAKLEE DENGAN PRODUK LAIN 


Untuk lebih baik, Fie syorkan AJHT ini diambil sekali dengan Ostematrix dan juga Omega Guard Shaklee.




- Omega Guard bertindak sebagai anti radang , menurunkan paras kolestrol dan juga menjaga kesihatan jantung.

- Ostematrix bersumberkan kalsium terbaik.  Ia menjaga kekuatan tulang, mengelakkan kekejangan atau kebas (cramp)  dan juga pelancar bahan buangan badan.


Harga AJHT cuma RM 124.00 untuk 60 biji.. Lebih kurang RM2.++ Sebiji...dan disarankan ambil 2x sehari...berapalah sangat jika nak dibandingkan dengan makanan yang tidak berfaedah yang kawan-kawan sanggup habiskan sehari-hari.
Mencegah adalah lebih baik dari merawat. Jangan berkira untuk melabur wang anda untuk makanan kesihatan atau suplemen kerana kesihatan tiada nilainya ..Buat apa ada wang yang banyak, tapi kesihatan anda tidak terpelihara,

Jangan pandang ringan dengan sendi kawan-kawan , kerana  sendi yang sihat membolehkan kita bergerak aktif setiap hari..Sendi sakit, nak jalan susah, nak buat itu ini pun susah..
Jika anda mempunyai budjet lebih, fie juga  sarankan gabungan terbaik untuk kesihatan sendi Shaklee iaitu VIVIX, SHAKLEE COLLAGEN POWDER. 
Menarik bukan Joint Health Tablet ni? Fresh from oven ni! Oh ya, yang paling penting, ianya VEGETABLE BASED N 100% NATURAL! SUPER SAFE =) nk tahu lebih lanjut sal AJHT boleh klik sini 
Jangan tunggu lama...nak order, bolehlah

sms fie /whatsapp/line/we chat 018 7944479 (24hours)
call : 019 4427459 (6pm-10pm)

jangan lupa follow blog fie untuk maklumat terkini dan juga untuk promosi menarik..

ini shaklee id  890405 .. sape2 yg ingin membeli product shaklee dgn harga ahli, anda sume boleh guna ID no fie di mana-mana cawangan shaklee berhampiran anda...

terima kasih..
Shanklee Natural and Organic supplement Online
ID : 890405
Wspp/Wechat/SmS : 018 7944479 [fie]
Call : 019 4427459 [ fie]
Email : norhafira_90@yahoo.com
FB : fiebeutyskincare
https://www.facebook.com/fiera.vitac?ref=tn_tnmn
 "Sharing is Caring"  '',

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Join Us Now!