atasi SELESEMA/ BATUK dengan OMEGA GUARD SHAKLEE !

 
Omega Guard Shaklee mengandungi Omega-3 asid iaitu merupaka asid lemak yang perlu tetapi tidak dapat dihasilkan oleh badan dan perlu diambil daripada diet harian. Omega-3 ini bertindak untuk meningkatkan aktiviti phagocytes (sel darah putih ) yang memusnahkan bacteria. Omega-3 akan menapis segala virus dan bakteria daripada badan. Tahukah anda, kanak-kanak yang mengambil Omega-3 dari kecil dapat mengurangkan jangkitan selesema atau jangkitan pernafasan.
Bagaimana Omega Guard Shaklee dapat mengurangkan masalah selesema ini...
Omega Guard Shaklee mengandungi beberapa vitamin penting yang sangat2 diperlukan bagi mengatasi masalah selesema ini..iaitu seperti :-
Vitamin C yang bertindak sebagai immune booster. Ia boleh meningkatkan antibodi badan seseorang dan dapat meningkatkan sel darah putih untuk melawan jangkitan
Vitamin E / Corotomax iaitu antioksidan yang berfungsi untuk meneutralkan radikal bebas yang merosakan sel. Vitamin E ini boleh meningkatkan pembentukan B-cell yang merupakan sel imun yang menghasilkan antibody bagi memusnahkan bakteria.
Zink iaitu merupakan mineral yang diperlukan oleh badan untuk membentuk enzim dan protein yang mana ia dapat meningkatkan pembentukan T-Cell yang bertugas melawan jangkitan. 
Jika anda selesema, anda boleh disarankan mengambil 2 tablet Omega Guard setiap malam dan Insya Allah selesema akan berkurangan. Masalah hidung tersumbat juga boleh diatasi. 
kredit info to Mychibibox 
 
selain dapat mengatasi SELESEMA omega gurd juga dapat MELINDUNGI JANTUNG ANDA...
 
disamping itu OMEGA GURD juga penawar untuk masalah BATUK. Bila batuk kadang-kadang boleh menggangu perjalanan seharian kita.mengganggu segala urusan seharian. nak kerja pun susah kadang2. nak bercakap dengan orang pun mmg mengganggu lebih lebih lagi yang bertugas sebagai promoter. 
apekah sebenarnya punca punca batuk ni ye. sebenarnya demam selesema, alergik dan merokok adalah PUNCA UTAMA batuk Akan tetapi, batuk juga boleh menjadi kesan dari sebuah kesakitan yang serius ataupun kesan sampingan ubat. 
Punca punca batuk yang lain adalah :-
1. Penyakit Asma/Lelah
2. Jangkitan saluran pernafasan
3. Merokok, habuk 
4. Penyakit paru paru
5. Lemah jantung
banyak lagi sebenarnya punca batuk ni... kadang-kadang batuk/selesema yang kita dapat maybe berpunca daripada demam  dan mungkin berjangkit dari orang-orang sekeliling kita yg mmg tengah batuk atau selesema.. seeloknya, anda disarankn jangan berkongsi air atau makanan dengan kawan or sesiapa sahaja jika tidak mahu selesema itu berjangkit.
 
Omega Guard Shaklee akan bertindak "memanaskan" dada kita yang sedang batuk dan dalam masa yang sama ia akan mencairkan kahak. 
Kita ikhtiar kan.. dan tak perlu ragu ragu sebab produk shaklee memang terbukti keberkesanannya kan..
 
 
HARGA SEBELUM PROMO:
Harga retail ialah RM136 (WM) / RM140 (EM).

HARGA DECEMBER?? 
sms / call fie ye... :)
 
Shanklee Natural and Organic supplement Online
ID : 890405
Wspp/Wechat/SmS : 018 7944479 [fie]
Call : 019 4427459 [ fie]
Email : norhafira_90@yahoo.com
FB : fiebeutyskincare
https://www.facebook.com/fiera.vitac?ref=tn_tnmn

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Join Us Now!