Kenapa Makan Lecithin Alfafa Berat Naik | Dilema Pengguna Set Slimming Shaklee

Kenapa Makan Lecithin Alfafa Berat Naik ? Selera Makan Menjadi Jadi
Hehe, kenapa jadi macam tu pulak? Musykil je. Kalau bukan sebab produk yang tak berkesan, ini mesti ada kaitan dengan cara hidup pelanggan tu.

Artikel Ini Akan Membantu Kawan Kawan
1. Mengetahui Sebab Berat Badan Bertambah Walaupun Mengambil Set Slimming  
2. Cara Makan Yang Betul Untuk Kurus
Misteri bakal terjawab sekejap lagi. Hihi. Oleh sebab cara kita makan ni berlainan, hasil pun boleh jadi berbeza. Contoh mudah, makan buah.

Apa jadi kalau kita ikut cara nabi Muhammad SAW, sunnah makan buah dulu sebelum makan berat? Pertama dapat pahala. Kedua, penghadaman makanan akan jadi lebih cekap. Betul, boleh tanya pakar diet.

Orang putih baru tahu benda ni, saintis mereka buat kajian. Sekarang ni dah ramai makan buah dulu sebelum makan main course. Cara Sunnah nabi tak pernah merugikan, walaupun nampak janggal mula2 tu.

TIPS & PETUA TERBAIK MENGGUNAKAN SET BERSALIN SHAKLEE. PERCUMA. KLIK DAN DOWNLOAD SEKARANG

Kenapa Makan Lecithin Dan Alfafa Berat Badan Naik?
Ada beberapa kemungkinan, cuba kawan kawan fikir semula. Ada tak anda buat perkara dibawah ni?

  1. Makan lecithin dan alfafa semasa perut kosong sebelum selesai makan?
  2. Makan lebih dari sukatan dicadangkan?
  3. Makan set slim ikut dos, tapi masih makan makanan berminyak macam nasi lemak dan roti canai tengah malam dan tak bersenam langsung?
Bila anda makan lecithi dan alfafa semasa perut kosong, makanan akan cepat dihadam dalam perut dan membuatkan perut cepat lapar. 
Kalau kita makan ikut peraturan, masa perut dah kenyang (lepas makan) perut akan terasa kenyang lebih lama dan selera makan akan turun. Takde rasa nak makan sangat. Baru berat boleh turun.

Lagipun lecithin akan menghalang pembentukan lemak dalam perut dengan pecahkannya jadi titisan kecil. Cara Makan Lecithin Pun Kene Betul

Alfafa pula akan membantu pembuangan lemak ini dan toksin dalam badan. Kalau kawan kawan faham ni, insyaallah akan mudah proses diet tu.

Apa jadi kalau kawan kawan ambil lecithin dan alfafa lebih dari patut? Makanan akan cepat dihadam dan perut cepat lapar. Selera makan naik, apalagi? Makan lagi. Hehe.

Satu lagi kemungkinan ialah, anda selalu skip breakfast kan? Ikut kajian kalau kita skip breakfast, hari tu kita akan makan lebih dari biasa. Sebab tu orang putih kata
 "Eat breakfast like a king, lunch like a prince and dinner like a pauper
Cara makan yang baik adalah makan lebih kerap tapi makan sikit setiap sesi. Makan 5 kali sehari dalam kuantiti sikit lebih baik daripada makan 2 kali sekali tapi banyak. Boleh baca sendiri tentang ni.

Ingat sunnah nabi, Makan sebelum lapar, berhenti sebelum kenyang. Maksudnya mendalam tu. Makan sikit tapi kerap kan. Nabi kita Muhammad SAW dah ajar perkara ni lebih 1000 tahun lepas. Baru sekarang penyelidik barat bukan islam buktikan benda ni.

Dan akhir sekali, kalau kawan kawan makan banyak sangat, semua makanan berlemak dan berminyak, tak bersenam dan harapkan makan lecithin dan alfafa untuk kurus mana boleh jalan. Input lebih dari output.

Cara Makan Lecithin Dan Alfafa Yang Betul Untuk Kurus

Td dah kongsikan cara makan yang betul bagi set slimming Shaklee. Dalam entry tu,siap ada contoh jadual makan set ni.

Kawan kawan tinggal tiru je dan amalkan cara hidup sihat. Insyaallah dengan kesungguhan dan tindakan berterusan, berat akan turun juga. Nak cepat lagi, banyakkan aktiviti naik tangga dan kurangkan penggunaan lif.

Jika Kawan Kawan Ada Soalan Dan Malu Nak Tanya, Boleh Je contact Fie. 
Insyaallah Kami akan Membantu. Anda Tanya Fie Jawab. Insyaallah, kepuasan anda matlamat kami
Call / Whatsupp: 018-7944479
ID Shaklee: 890405
Email: norhafira_90@yahoo.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Join Us Now!